Zbavte se diastázy, vypouklého bříška, bolestí zad nebo inkontinence

z pohodlí Vašeho domova

Toužíte po hezkém a zpevněném bříšku? Chcete si užívat aktivní život bez bolestí? Přejete si zhubnout na problémových partiích?

Máte obavy, že s přibývajícím věkem nebo dalším dítětem bude vše jen horší?

Pokud ANO, pokračujte dál

Za posledních 7 let jsme se věnovali několika stovkám klientek, kterým jsme pomohli vyřešit jejich potíže a dosáhnout vytoužených výsledků. Za tu dobu jsme zjistili, že důvody, proč se maminky i dlouho po porodu nemohou zbavit diastázy, ochablého pánevního dna nebo bolestí zad, jsou stále stejné.

Na základě tohoto zjištění jsme vytvořili ucelený systém cvičení MAMACORE, který přesně cílí na všechny nedostatky a chyby, které brání maminkám jakkoliv dlouho po porodu dosáhnout vytoužených výsledků.

Co přesně brání maminkám po porodu

v úspěchu?

  • 1
    Dlouhodobě nefunkční střed těla
    Jedná se o funkční vadu svalového uskupení v oblasti bříška, beder a pánve. Svaly v této oblasti nefungují správně a to se projevuje přetrvávající diastázou, ochablým pánevním dnem nebo bolestmi zad. Dokud nedojde k vyřešení této funkční vady, nikdy ani nemůže dojít k trválemu vyřešení zmíněných potíží.
  • 2
    Absolutně nevhodné cviky a polohy
    Maminky se často dozvědí, že je třeba začít cvičit, ale bohužel k tomu zvolí nevhodné cviky, které nemohou přinést výsledky. Je třeba zvolit cviky, které právě řeší funkční vadu středu těla. To se v drtivé většině případů neděje, maminky cvičí špatné cviky, a proto se těchto potíží nemohou zbavit.
  • 3
    Absence uceleného systému cviků
    Maminky často netuší, jaké cviky zvolit, v jakém pořadí je cvičit, jak často nebo jak dlouho je cvičit. Velmi často k nám chodí nové klientky s větou: „Vím, že bych měla cvičit, ale netuším co. Něco jsem zkoušela, ale nejspíše to dělám špatně.“ Řešení je přitom jednoduché. Stačí cvičit správné cviky a znát přesný postup cvičení, kterým se řídit.
  • 4
    Neznalost dalších důležitých informací
    Jak docílit efektivního zhubnutí na problémových místech? Co nedělat? Čemu se naopak věnovat? Jak tlačit kočárek a zapojit u toho bříško? Které cviky a aktivity mi mohou uškodit? Když za námi přijdou nové klientky, tak nic z toho nevědí a to je třeba vždy změnit, pokud chtějí dosáhnout svých výsledků.

Tyto chyby způsobují, že maminky své potíže považují za nevyřešitelné. Jsou nešťastné a mají pocit, jako by měly cizí tělo. Dlouhodobě se trápí a nevidí řešení.

Jaké je správné a trvalé

řešení?

  • 1
    Obnovit funkci středu těla a cvičit bříško správným způsobem
    Toto je první a nejdůležitější krok. Dokud správnými cviky neobnovíte tuto funkci, nikdy své potíže nevyřešíte. Jakmile jí obnovíte, diastáza se postupně zacelí, bříško oploští, pánevní dno se zpevní a bolesti zad ustoupí.
  • 2
    Naučit se správné cviky
    Cviky, které obnovují funkci středu těla a zároveň posilují a zpevňují břišní svaly zdravě a bez přetěžování. Takové cviky mají velmi jednoduchá pravidla, která když dodržíte, tak cvičení bude opravdu účinné.
  • 3
    Následovat ověřený systém
    Řídit se jasnými instrukcemi, jaké cviky a v jakém pořadí je cvičit, jak dlouho nebo jak často je cvičit. Týden po týdnu se učit nové cviky, které budou stále pokročilejší a s tím i výsledky viditelnější.
  • 4
    Znát důležité informace
    Není to jen o cvičení. Je potřeba znát i ostatní věci, které Vám pomohou a urychlí Vaši cestu za úspěchem. Jak správně sedět, jak tlačit kočárek, jak se zdravě hýbat a mnoho dalších informací.

Stačí se zaměřit na tyto body, následovat ověřený postup a máte vyhráno.

A to je přesně důvod, proč jsme vytvořili náš vlastní ucelený systém MAMACORE. Obsahuje vše potřebné k tomu, abyste uspěla i Vy, ať už jste odkudkoliv. Vše na jednom místě pod odborným dohledem.

MAMACORE

10 týdenní online program na řešení diastázy, vypouklého bříška, ochablého pánevního dna, bolestí zad  a zdravé posilování bříška.

 

PRO VŠECHNY ŽENY JAKKOLIV DLOUHO PO PORODU

 

Z pohodlí Vašeho domova! Bez ztráty času, energie a bez zbytečných chyb.

MAMACORE je unikátní cvičební a terapeutický online program.

Během 10 týdnů se postupně naučíte 12 speciálních a vysoce účinných cviků, které přesně cílí na správné řešení diastázy, vypouklého bříška, inkontinence, bolestí zad a na zdravé posilování břišních svalů.

V prvním týdnu začneme s těmi nejjednoduššími cviky a každý další týden si do sestavy přidáme nový cvik. Takto se budeme stále zlepšovat, dosahovat prvních zlepšení a postupem času i velkých pokroků.

Očekávejte velmi snadný způsob učení cviků podle videí

Každý cvik jsme rozpracovali do 4 instruktážních videí - výchozí nastavení, správné provedení, co u cviku cítit a chyby, na které si dát pozor. Díky tomuto konceptu se všechny cviky naučíte opravdu rychle i když se cvičením podle videí zatím nemáte žádné zkušenosti.

Každou sestavu s vámi poctivě zacvičíme na videu

Každý den budeme společně cvičit podle našich ověřených sestav. Každý den si pustíte video s konkrétní sestavou a sestavu odcvičíte s námi. Díky tomu budete přesně vědět, jaké cviky zvolit a v jakém pořadí je zacvičit. Takto se budeme posouvat týden po týdnu ke skvělým pokrokům.

Kombinací správných cviků a ověřených sestav vznikne jasný plán, který konečně přinese výsledky.

V MAMACORE naleznete stejný postup, který učíme i klientky v našem fyzio studiu na individuálních hodinách.

V programu také kromě cvičení řešíme i mnoho dalších témat, jako je například držení těla, dýchání, správné sezení, chůze s kočárkem, správný běh, manipulace s miminkem a mnoho dalších. Zkrátka vše, co potřebujete vědět, abyste výsledky opravdu cítila a viděla.

Mrkněte, jak to v MAMACORE vypadá

I vy můžete dosáhnout těchto vytoužených výsledků

Nezáleží na tom, zda jste po porodu dva měsíce, dva roky nebo i déle. Dokud neobnovíte správnou funkci středu těla (svalů CORE), nikdy diastázu, vypouklé břicho, bolesti zad nebo ochablé pánevní dno nevyřešíte.

CELÉ JE TO ZKRÁTKA O TOM, ZDA BUDOU SVALY V OBLASTI BŘÍŠKA, BEDER A PÁNVE
SPRÁVNĚ FUNGOVAT NEBO NE!

Spojte užitečné s příjemným a začněte zdravě cvičit podle MAMACORE

Co všechno obsahuje

MAMACORE?

12 vysoce účinných cviků

Na řešení diastázy, vypouklého břicha, inkontinence a bolestí zad

Celkem 50+ instruktážních videí

Díky kterým se dokonale naučíte jednotlivé cviky

70+ videí se sestavami

Které Vás povedou týden za týdnem k výsledkům

28 tématických videí

Ve kterých probereme to nejdůležitější

Důležité a doplňující informace

Které Vám zkompletují zbývající zásadní informace

Prostor pro Vaše dotazy

Kde budeme řešit případné nejasnosti

Každodenní odbornou podporu

Abyste na cvičení nebyla sama a mohla se kdykoliv poradit

Hodnotné a užitečné bonusy

Které krásně doplní celý program MAMACORE

Jak přesně funguje členská sekce

MAMACORE

  • 1
    Na email dostanete přístupové údaje do členské sekce MAMACORE.
  • 2
    V členské sekci na NÁSTĚNCE se dozvíte vše důležité do začátku.
  • 3
    Celý program je rozdělem do 10 týdnů ve kterých se budeme stále zlepšovat.
  • 4
    V prvním týdnu začneme se základními cviky a každý den je společně odcvičíme podle naších sestav.
  • 5
    Každý další týden si ke cvičení přidáme nový cvik. Cviky budou stále pokročilejší, těžší a vy stále lepší.
  • 6
    Díky tomuto procesu začnete dosahovat prvních zlepšení, které postupně povedou k velkým pokrokům.
  • 7
    Postupně získáte i všechny bonusy.
  • 8
    Přístup do MAMACORE je doživotní a můžete ho využít opravdu kdykoliv.

Získejte online cvičební a terapeutický program MAMACORE ještě dnes

A následujte ověřený koncept, který pomohl mnoha ženám
dosáhnout svých vytoužených výsledků.

Nyní za 3 000 Kč

1 990 Kč

Sleva platí ještě:

Jaké užitečné bonusy ZDARMA

jsou pro Vás připraveny?

6 klíčů ke zdravému pohybovému vývoji dítěte

E-kniha, kde jsme na základě naší praxe a spolupráce s nejrůznějšími fyzioterapeuty dali dohromady 6 klíčových rad, které mohou významným způsobem ovlivnit zdravý pohybový vývoj vašeho dítěte. Ujistěte se, že nevědomky nebráníte vašemu dítěti ve zdravém pohybovém vývoji a vyhněte se tak plochým chodidlům, skolioze a dalším vadám.

Aktivní a zdravá chůze s kočárkem

Praktické video, kde vám názorně ukážeme, jak při chůzi s kočárkem využít správné držení těla a ještě více si tak pomoci při řešení vašich potíží. Také vám ukážeme cvik ke kočárku, který vám krásně zaktivuje střed těla. Ulevte tak svým zádům od bolestí.

Správné držení těla a manipulace s miminkem

Praktické video, kde vám názorně ukážeme, jak využít správné držení těla v praxi – v sedě, při chůzi, při zvedání těžkých věcí či manipulaci s miminkem. Ulevte tak zásadním způsobem vašim zádům a nezhoršujte si diastázu či bolesti zad.

Nevhodné cviky na břišní svaly

Praktické video, kde vám ukážeme velké množství nevhodných cviků, kterým se rozhodně vyhněte, pokud chcete úspěšně vyřešit své potíže. Přestaňte cvičit to, čím si nevědomky škodíte, cvičte s námi jen to, co pomáhá a získejte váš nový zásobník správných cviků.

Příručka - efektivní zhubnutí na problémových místech po porodu

S našimi klientkami běžně řešíme, jak po porodu co nejlépe zhubnout přebytečný tuk v oblasti boků, hýždí a třísel. Není to totiž jen o jídle a pohybu a je třeba znát všechna fakta. Pravdou je, že mnoho maminek po porodu je nešťastných z toho, jak vypadají jejich dolní končetiny a mají pocit, jako kdyby měly cizí tělo. To už nemusí být pravda!

Jak správně jezdit na kole

Praktické video, ve kterém vás naučíme, jak na kole sedět a šlapat správně a díky tomu zapojit střed těla, bez negativního přetěžování diastázy a zad. Přestaňte si na kole zhoršovat diastázu či ostatní potíže a trénujte na kole břišní svaly i celý střed těla.

Uvolnění ramen a krční páteře

Určitě to znáte. Bolavá ramena a krční páteř, často to také bývá i bolest hlavy. Příčina dost často pramení ze zvýšeného svalového napětí v oblasti ramen a krční páteře. Toto napětí se samozřejmě dá snížit a bolesti vyřešit. Máme pro Vás cvik, díky kterému to dokážete.

Účinný cvik do gauče

Praktické video, ve kterém vás naučíme účinný cvik do gauče, díky kterému krásně zaktivujete střed těla i když se budete dívat na televizi. Můžete tak ještě více ulevit vaším zádům a pracovat na své diastáze.

100% garance vrácení peněz

do 30 dnů

Na online program MAMACORE platí 30 denní garance vrácení peněz. Máte tedy 30 dní čas na to zjstit, jak účinný je náš koncept cvičení. Nenesete žádné riziko a nemusíte mít žádné obavy. Můžete jen získat a to HODNĚ!

Pokud zjistíte, že MAMACORE není pro Vás, bez jakýchkoliv otázek Vám vrátíme Vaše peníze zpět.

Získejte online cvičební a terapeutický program MAMACORE ještě dnes

A následujte ověřený koncept, který pomohl mnoha maminkám

dosáhnout svých vytoužených výsledků.

Nyní za 3 000 Kč

1 990 Kč

Sleva platí ještě:

Kdo jsou autoři

MAMACORE?

Jsme pohyboví terapeuti a experti na zdravé cvičení a pohyb. Vystudovali jsme vysokou školu tělesné výchovy a sportu a zároveň za posledních 7 let jsme absolvovali kolem 20 kurzů a školení u těch nejlepších fyzioterapeutů a specialistů v ČR.

V současné době máme své vlastní fyzio studio CORE ACADEMY, kde pomáháme našim klientkám dosáhnout svých vytoužených cílů. Za posledních 7 let jsme pomohli stovkám klientů od bolestí a potíží všeho druhu.

Vše jsme dokázali díky jednoduchým a účinným cvikům, které učíme své klienty po celé ČR skrze videa.

Během naší praxe jsme totiž zjistili, že pokud jsou cviky dostatečně jednoduché a účinné, může se je každý podle videí krásně naučit a začít cvičit z pohodlí domova. Zjistěte to i Vy.

Bc. Filip Kuňák a Bc. Tomáš Kuňák

Zakladatelé fyzio studia CORE ACADEMY, autoři online programu MAMACORE a autoři blogu www.zdravamaminka.cz

Nejčastější dotazy

FAQ

Hraje při cvičení roli, jak dlouho jsem po porodu?

Nezáleží na tom, jak dlouho jste po porodu. Náš koncept cvičení cílí na obnovu funkce hlubokého stabilizačního systému páteře (HSSP) a následně na tvarování bříška zdravým způsobem. Je jedno, zda jste po porodu 2 měsíce nebo 2 roky či déle. Vaším cílem by mělo být co nejdříve obnovit funkci HSSP, a tím vyřešit všechny potíže.

Proč zrovna já mám tyto potíže a jak se jich zbavím?

Potíže jsou způsobeny funkční vadou hlubokého stabilizačního systému páteře. Jinými slovy Vám správně nefungují svaly v oblasti bříška, beder a pánve. Jelikož se jedná o svalový problém, je třeba ho vyřešit prostřednictvím správného cvičení. Jakmile vyřešíte tuto funkční vadu, vyřešíte i potíže.

Co když pro mě budou cviky příliš složité a bez Vaší přítomnosti se je nenaučím?

Cviky jsme vytvořili tak, aby je zvládla naprosto každá žena i bez předchozích zkušeností. Provedení cviku je vždy velmi jednoduché a přirozené. U každého cviku naleznete 4 videa, díky kterým se cvik krásně naučíte. Takový koncept nikde jinde na internetu nenajdete.

Bojím se, že pokud budu Vaše cviky cvičit sama doma, můžu si ublížit?

V žádném případě. Cviky jsou zdravotně založené a cvičí se v pozicích, ve kterých si nemůžete ublížit. Zátěž je vždy šetrná a zaměřená na aktivaci správných svalů.

Co když se budu chtít ke cvičení podle MAMACORE vrátit po dalším porodu?

Přístup do členské sekce není časově omezen. Pořizujete si doživotní členství bez jakýchkoliv dalších poplatků. Kdykoliv v budoucnu se ke cvičení můžete vrátit.

Co když mi MAMACORE nebude schopen pomoci?

MAMACORE je navržen tak, aby pomohl každé ženě, bez ohledu na to, jak dlouho je po porodu. Může se ale stát, že zjistíte, že MAMACORE není z jakéhokoliv důvodu pro Vás. Nic se neděje. Pokud toto během prvních 30 ti dnů zjistíte, stačí nám napsat a my Vám vrátíme peníze zpět.

Máte také nějaký dotaz?

Zeptejte se nás

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.

Proč do MAMACORE

nejčastěji vstupují ostatní maminky?

  • 1
    Chtějí konečně úspěšně vyřešit
    diastázu, bolesti zad, vypouklé břicho či inkontinenci.
  • 2
    Je pro ně velmi složité
    sehnat hlídání a nemohou nikam pravidelně dojíždět.
  • 3
    Nemají odborníka v okolí
    ale přesto chtějí cvičit správně a být pod odborným dohledem.
  • 4
    Chtějí mít jasný plán
    následovat ověřený postup, vidět výsledky a u cvičení konečně vydržet.

Co o MAMACORE říkají

ostatní maminky

Lenka Krejčová

Šest měsíců po porodu

Pro koho je určen

MAMACORE

  • 1
    Pro čerstvé maminky, které jsou pár týdnů, až měsíců po porodu. Mají diastázu, ochablé pánevní dno nebo bolesti zad. Nejsou spokojené samy se sebou, chtějí to změnit, začít cvičit a žít aktivním životem.
  • 2
    Pro maminky, které jsou již dlouho po porodu. Stále se potýkají s diastázou, ochablým pánevním dnem nebo bolestmi zad, a ještě nenašly řešení. Chtějí to změnit a konečně se svým tělem něco udělat a mít ze sebe opět skvělý pocit.
  • 3
    Pro maminky z těchto dvou skupin, které jsou velmi zaneprázdněné a nechtějí ztrácet čas a energii zbytečným dojížděním a hledáním odborníka. Chtějí dosáhnout svých vytoužených výsledků z pohodlí jejich domova.

Kdy jindy se zbavíte svých potíží a dosáhnete vytoužených výsledků,

když ne dnes?

Investujte do svého zdraví,

štěstí a skvělého pocitu sama ze sebe.

Přestaňte na to být sama.

Následujte ověřený postup a získejte odbornou pomoc přes internet.

Mějte vše potřebné na jednom místě

bez zbytečného dojíždění v pohodlí domova.

Platí zde 100% garance spokojenosti. Nemůžete tedy nic ztratit.

Můžete jen získat a to HODNĚ.

Ne děkuji, ještě nejsem připravena zbavit se svých potíží a dosáhnout vytoužených výsledků

Stále si nejste jistá, zda je

MAMACORE pro Vás?

Nahlédněte do členské sekce MAMACORE.